Kabri Kantoorefficiency

Onze organisatie is ruim 60 jaar het aanspreekpunt voor alles in en om de kantooromgeving.

U kunt hierbij denken aan de volgende disciplines:

•Papier en supplies (van kopieerpapier tot papiervernietiger)

•Digitaal Archiveren (eventueel gekoppeld aan uw boekhoud pakket)

•Ergonomische inrichting (werk-, vergader-, kantine-, flexplekken, ed.)

•Kantoormachines (copiers, printers, faxen, lcd projectoren, ed.)

•Drukwerk (visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, ed.)

Service, advies en professionaliteit zijn de sleutelwoorden waar Kabri Kantoorefficiency zich in deze markt mee onderscheidt.

Hoe het begon…

Kabri kantoorefficiency dankt haar naam aan de twee oprichters: de heren Kambier en van de Brink. Opgericht 27 februari 1950 te Lochem en op 16 december 1951 gestart op de Coehoornsingel 28 te Zutphen. Men is begonnen met carbonpapier en machine linten. De zaak is later overgenomen door de heer Herman Aalpol, toen werkzaam als boekhouder. Kabri was zijn tijd ver vooruit met een landelijke dekking met vier vertegenwoordigers door heel Nederland!

Vandaag de dag staat Rob Aalpol (zoon van Herman) aan het roer die samen met het deskundige Kabri Team u graag verder adviseren en uw organisatie ontzorgen op het gebied van alles in en om de kantooromgeving.